/ Allmänt /

Brist på lust, insperation och ingen ide alls!

 
 
Ska ta och läsa i min bok jag fick av min bror i julklapp!
De är  "DIGITAL FOTOGRAFERING I PREKTIKEN" 2:A UPPLAGAN så får se om jag lär  mig något, vem vet jag kanske får en superlust att fota ?;) 
 
 
 
ego / foto / redigering
#1 / / Emilia:

hoppas att du har haft en bra jul!

Svar: De har jag haft !:D
Ida Nilsson

#2 / / Julia & Sofies:

Hej, söt blogg! :) ♥

Svar: Tack !:)
Ida Nilsson

#3 / / marina:

Hoppas du har en bra kväll. :)

#4 / / elin stridh:

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: ja absolut skriv vilket nummer du blev så gör jag detsamma sen !?:D
Ida Nilsson

#5 / / mergimtare ♛:

Supersöt blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

Svar: Tackar! ja absolut skriv vilket nummer du blev så gör jag detsamma sen !?:D
Ida Nilsson

#6 / / elin stridh:

jag blev nummer 2 din tur :D

Svar: Jag blev nummer 1020 !;D
Ida Nilsson

#7 / / Style & Photo by Semlan:

sv; Tack, detsamma!
tyvärr så gör jag inte bloglovinbyten längre :)

#8 / / elin stridh:

coolt :D

#9 / / Klara:

Hej du! Jag vill börja med att säga att du har en fantastiskt fin blogg :)!

Sen så undrar jag om du skulle kunna besöka min nystartade blogg, då skulle du vara en ängel. Fyller nämligen år imorgon, och då skulle ditt besök kunna vara som en liten present till mig :)!

God fortsättning :)!

Svar: Hejsan och tack så jätte mycket !:')
Klart jag ska titta in din blogg och stort grattis i förskott !!:D
Ville bara säga att jag gärna gör blogglovin/länk byten så du vet ifall du skulle bli sugen på de ?:P
Ida Nilsson

#10 / / Ebba:

hej fin blogg med fina bilder ;)

Svar: Tack detsamma!!Kollade in din blogg du har också väldigt fina bilder !:D
Ida Nilsson

#11 / / Lollo:

god jul i efterhand :)

Svar: Tack detsamma och gott nytt år !:)
Ida Nilsson

#12 / / m:

sv: tack så mycket! :)
jag följer dig nu, blev nummer 3, vad blev du? :)

Svar: Tack !:DBlev nummer 509!
Ida Nilsson

#13 / / ▲ S A N N A:

följer dig nu som nummer 4 :)

Svar: Tack !:Dföljer dig också och blev nummer 50 !:)
Ida Nilsson