/ Olika slags bilder med text /

True!

dad / mum
#1 / / Fanny Juhlin:

Hej! Fanny Juhlin heter jag och jag har precis gjort en nystart på min blogg, ny egengjord design och så vidare. Och det skulle göra mig otroligt glad ifall du skulle vilja ta dig din tid och kika in! Tack i förhand!

Svar: Hej !:DJag har kollat in den och tycker den va väldigt fin!:)
Ida Nilsson

#2 / / Ellen:

Jag har en tävling på min blogg, var gärna med i den!
http://kitchies.blogg.se/2013/january/tavling-basta-nyarsbilden.html#comment

Svar: Ska se om jag har någon bild jag vill tävla med !:)
Ida Nilsson

#3 / / hilda fromm:

Nu har du chansen att vina ett tecknat porträtt av dig,
en vän eller kanske motsvarande!
Allt du behöver göra är att rösta på min bild NR6 här: http://johannaj.se/2012/december/finalister-fototavling.html
Sedan skriver du bara en kommentar att du är med och tävlar här: http://hildafromm.blogg.se/2012/december/vinn-ett-tecknat-portratt.html

Kram och god fortsättning på det nya året!

#4 / / Celine:

Superfin blogg!

Vill du följas via bloglovin? :)

Svar: Tack !jadå följ mig och kommentera vilket nummer du blir så gör jag detsamma !!??!!:D
Ida Nilsson

#5 / / Celine Ekelund:

Hej! Jag utmanar dig att svara på dessa frågor!:
Senaste drömmen du kommer ihåg?
Vad kan du inte få nog av?
Sämsta ämnet i skolan?
Bästa ämnet i skolan?
Om du fick en dejt med vilken kändis som helst, vem skulle det vara?
Vad gör du helst en lördagkväll?
Vad gör dig upprörd?

Svar: Dina frågor är nu besvarade i ett inlägg !:D
föresten har du lust att göra ett blogglovin/länk byte ?:D
Ida Nilsson

#6 / / BaraSkvaller- Nya top bloggare:

BaraSkvaller är tillbaka! Skvaller om nya toppbloggar, skicka in tips på bloggare du vill läsa om i BaraSkvaller. Ni kan läsa gammalt skvaller om två bloggare som hade ett hett bråk förut!

#7 / / mmiss:

Hahaha!