/ Allmänt /

Minions

Någon mer än jag som tycker dom är skit söta ?;)
Speciellt den med bara ett öga!
Har än så länge bara sett Dumma mig 1 när den gick på bio och tyckte den va väldigt rolig, utan minions skulle den ju inte varit lika kul så dom gör ju typ hela filmen !
Ska se 2:an när den kommer ut men enligt trailern tycker jag inte den verkar lika bra men får väl se.
 
 Bara något jag hitta på youtube ;)
 
#1 / / Matilda Carlsson:

haha, min kompis är helt galen i dom där :DD

Svar: Vem är inte ?;D
Ida Nilsson

#2 / / Ammie♡:

SV: Ja gör det! :)

#3 / / Elsa:

Haha ellerhur. Uuuuur söta! ♥

Svar: Verkligen !:D
Ida Nilsson

#4 / / Samantha:

Hej! Vilken fin blogg du har! Ifall du orkar så kan du jätte gärna kika in min! Kram:)

Svar: Tack!Skulle jag gjort om bloggen funnits kvar..:(
Ida Nilsson

#5 / / Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Hihi vad söta de var. Har inte sett dumma mej.