/ Allmänt /

Findus säljer mat som innehåller häst kött.

Allså alla har säkert hört de där om att FINDUS sålt lasagne som innehöl  häst kött.
Helt ärligt så skulle jag inte precis bry mig om de va häst kött, kannin eller  något sånt så länge de gick och äta ?
Men uppenbarligen så gör många andra de.
 
Men istället för att slänga all denna mat som faktiskt kostat både pengar och arbetts kraft att göra, kunde man inte satt de på ett flygg och flögit de till de länder som har ont om mat som tex afrika ?
Okej eftersom de måste värmas i antingen ungn eller mikro så kanske de kan bli ett problem men liksom de måste ju gå och lösa ?
Jag tror ju att dom skulle upskattat de !
Jag hade iallafall gjort de om jag haft ont om mat.
 
Detta är ju som sakt min åsikt sen tänker och tycker vi alla olika !;)
 
 
 
Såg denna på facebook och efter som jag är väldigt trögfattade så förstog jag inte först men sen efter ett tag så trilla polleten ner !:P