/ Allmänt /

Att ett brev kan göra en så orolig, glad och skrämd på samma gång..

 
Fick  hem ett brev igår som gäller mitt liv..
Igår så tänkte jag inte så mycket på de och såhär men idag har jag inte riktigt tänkt på något annat.
De är ett brev från sjukhuset i Göteborg, de gäller en lungtransplantation.
Jag kommer få åka upp till Göteborg någon gång i augusti för att prata, genomgå tester med mera.
Jag vill inget hellre än att bli upp satt på transplantations listan, men tanken skrämmer mig en hel del faktiskt!
Vet inte om ni känt känslan då man inte vill något annat men är otroligt rädd för att göra de..
Men de är en sån känsla jag bär på och de kanske inte är så roligt att läsa om detta men om de kommer upp något mer "tråkigt" inlägg så är de säkert kopplat till detta.
Vill bara påpeka att detta jag skriver på min blogg kommer inte vara pga uppmärksamhet utan för att jag ska kunna leta på mina tankar för att sedan bearbeta mig framåt.
Men vill att ni ska veta, är de något ni undrar över så va inte rädda för att fråga för jag svarar mer än gärna!!
 
 
 
 
#1 / / Veronica:

Hej, efter det jag har läst på din blogg så verkar du vara en sjukt stark tjej! På tal om lungtransplantation så är det helt sjuk hur tacksamt det är. En bekant genomgick lungtransplantation för ca 1 år sen och hon har blivit mycket piggare och orkar med så mycket mer och hon är jätte tacksam över det som hon fick chansen att göra!

Lycka till med allt och hoppas det går bra i Göteborg!:)