/ Allmänt /

FRIDAY ALL DAY LONG

 
 
#1 / / AmandaB:

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

#2 / / ♕ I S A B E L L A W L ♕ :

- Bloglovin byte kanske? Haha :)
Fin blogg, allt bra idag? ♥

Svar: Vist säg till vilket nummer du blir så gör jag detsamma ?:D
Ida Nilsson

#3 / / ♕ I S A B E L L A W L ♕ :

Svar: Jag har följde dig när jag skickade min kommentar, haha! Är ny på bloglovin' så vet inte riktigt vart det dära nummret stod.. det stod något nummer, alltså 57 i söklistan typ, eller där hemsidan står, men är det rätt då?! ♥

Svar: Aha okej, de där med nummer är att när du klickar in på tex min bloglovin så säger vi att de står att jag har 10 följare. om du då klickar på följ så blir ju du nummer 11, de är bara för att visa som ber om blolovinbyten struntar i att följa tillbaka :)Nu blev jag din 5:e följare :D
Ida Nilsson

#4 / / ♕ I S A B E L L A W L ♕ :

Svar: jahaaaa! HAHAHA, guud så dålig jag känner mig *host* ;) ♥

Svar: Haaha de e lugnt jag fatta inte heller innan ;)
Ida Nilsson