/ Allmänt /

FÖR ELLER SENARE EXPLODERAR JAG

 
 
Jag skulle bara vilja påpeka att jag inte är den flitigaste läsaren och avstår gärna att läsa en massa böcker om inte skolan tvingar mig..
 
Jag läste ut boken på 2 dagar, TVÅ DAGAR ?
Det är sjukt, i alla fall för mig eftersom jag alltid slutar ca 20 sidor in i böcker när jag väl försöker anstränga mig.
Alltså är detta bara ett bevis på att boken är väldigt bra.
Den är bra på ett verkligt sätt och gripande så jag var tvungen att läsa färdigt den för att få veta vad som händer med Hazel och Augustus.
307 sidor senare grät jag som en bebis.
Jag tänker inte avslöja något för ni får själva läsa den, NI MÅSTE.
 
Men den handlar i alla fall om cancer sjuka Hazel Grace och killen hon blir kär i Augustus Waters som hon träffa i terapigruppen hon tvingas gå till 1 gång i veckan.
 
På måndag ska jag se filmen på bio med två andra tjejer och jag vet att jag kommer gråta mig igenom filmen, jag är väldigt känslig utav mig..
 
 
 
 
 
Har ni läst boken eller sett filmen, vad tycker ni ?