/ Allmänt /

Ett tag sedan sist

Oj det var ett tag sedan jag skrev sist men nu känner jag för att skriva av mig om helt ointressanta saker igen ..;)
Skolan flyter på som vanligt, jag går första året och läser restaurang och livsmedel.
Torsdag och fredagar är våra praktiska dagar och idag skulle vi två och två få varsin restaurang utav vår lärare som vi skulle gå till och liksom kolla in för att sedan berätta om den för klassen imorgon!
Jag och Michelle fick ett caffe som heter koppi och ligger i Helsingborg, ganska mysigt ställe med jätte trevlig personal !
Sen fick vi sluta efter det så påvägen till knutan så gick vi inom H&M för jag skulle kolla på ett par byxor och tröja där !
Hittade dock inte det jag skulle ha, eller jo jag hittade tröjan men köpte den aldrig..
Imorgon ska vi redovisa för klassen sen slutar vi efter det och det ska bli sååååå skönt med helg!
Jag är svin trött och mår inte riktigt bra i heller ..
 
Det har duggregnat hela dagen och det börjar verkligen bli kalt nu och hittar ingen vinterjacka som jag vill ha heller..JOBBIGT LÄGE.