/ Allmänt /

14 JUNI 2015

 Här har varit dött ett tag trots att jag senast skrev att jag ville börja uppdatera igen..
Men dels kom skolan i vägen, jag vart på sjukhuset i 2 veckor och så hände ju det där jag gått och väntat på..
sjukhuset ringde och där fanns ett par lungor till mig i November 2014.
Lite kort är att jag har en medfödd lungsjukdom (cystisk fibros) som gjort att jag slutligen behövde genomgå en lungtransplantation.
 
Så syftet med att jag skriver här nu är med för att jag vill ha sparat någon stans vad jag gör i sommar och framöver..
För med nya lungor kommer jag kunna göra så mycket mer än att ligga i soffan 24/7 med feber och vara halv död.
 
Jag har även fått sommarjobb på ett cafe och ska även jobba på en del bröllop i sommar vilket jag säkert kommer skriva om !
 
Idag är det i alla fall exakt 7 månader sedan jag vaknade upp på intensiven med ett par friska lungor och en tuff väg tillbaka och än har jag inte kommit ända fram på den vägen.