/ Allmänt /

YOU

 
Som säkert alla vet så vann ju Robin Stjernberg melodifestivalen igår.
Tycker värkligen hans låt är bra!
Alltså de är ju egentligen samma ord och melodier igenom hela låten, men trots de så är den riktigt bra.
Sen så har han ju en fin röst också!
 
Men har ni tänkt på att både Loreen och Robin är "gjorda" av IDOL eller vad man ska säga.
För jag vet att en del artister har varit lite anti mot IDOL som tex Eric Saade.
 
Fast tänk YOHIO va svenska folkets favorit..
Men jag själv tror han fick en del sympati röster, pga att han är som han är.
Men jag kan ju ha fel, men de är ändå de jag tror.
Nu får vi bara hålla tummarna att de går bra för Robin när de är EUROVISION I MALMÖ !
 
melodifestivalen / you
#1 / / m:

sv: tack finis! får se hur det blir :)

#2 / / mergimtare ♛:

Supersöt blogg ♡ Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

Svar: Taack!Vist kommentera vilket nummer du blev så gör jag desamma tillbaka !:D
Ida Nilsson