/ Allmänt /

Eurovision Song Contest 2013

Ikväll ska jag och min syster åka till Malmö och semifinal 1 :)
Ska bli en kul grej då de faktiskt är rätt stor och de är många som tittar på de via tv:n men jag ska liksom va DÄR :D
Så kommer säkert någon bild eller så imorgon :)
 
Ni då, ska ni titta på de ikväll ?:)
 
#1 / / ELSA OCH NELLIE:

åh vad kul att åka dit,ska titta efter dig! ;)
allt bra?

#2 / / Katrine Schou:

Fin blogg. Kika gärna in hos mig så återkommer jag här snart igen, kram :)

#3 / / julia johansson:

SV: Tack! :)

#4 / / ♫♪ sandra:

gillade danmark och ukraina :)

#5 / / Anastasia:

http://sanastasia.blogg.se/2013/may/i-ray-ban.html#comment Vilka utav dessa solglasögon är snyggast enligt dig?
+ Gör du bloglovin' byten? :)

Svar: Har kommenterat på ditt blogg inlägg!:)
Jag gör gärna bloglovin' byten, följ mig och kommentera sen vilket nummer de blev så gör jag detsamma?:)
Ida Nilsson

#6 / / lotta:

hej va fin blogg! Har du designat den själv? :)

Svar: Hej!Jag har ändvänt temat Dotty som finns här på blogg.se och sedan ändrat i stillmalen !:)
kul du tycker de va fin !:D
Ida Nilsson