/ Allmänt /

You make my life more fun!

Ronja Nilsson!
Idag blir du 11år..
Du är min lilla syster , en av mina bästa vänner och den jag kan sakna något fruktansvärt om vi skulle va ifrån varandra under en längre tid!
Men du är också den som kan få mig sjukt irriterad och ledsen.
Vet att jag kanske inte alltid är den snällaste, roligaste eller mysigaste personen mot dig men allt jag gör är för jag vill ditt bästa!
Jag är din stora syster och de kommer jag va föralltid, de är min uppgift att ta hand om dig, lära dig saker, finnas där för dig och se till att du har de bra!
Du kan vara den som får mig riktigt sur men också den som kan få mig att bli så himla glad och lycklig över att jag har en lilla syster som dig!
 
Vill bara du ska veta att jag älskar dig oavsett vad som händer här i livet och jag hoppas du förstår de, för de är kanske inte alltid  jag visar de..
För ett liv utan dig hade varit så jävla tråkigt.
Jag hade inte haft någon att..
- retas med
- dela kläder med
- hitta på roliga saker som man bara kan göra med en lilla syster!
- någon att vara stolt över.
 
Grattis på din 11års dag älskade lilla syster!♥