/ Allmänt /

Dikt

Syret tar slut
huvet värker..
Jag undrar varför?
 
Hoppet sviker och mina ben viker
Jag undrar varför?
 
Jag äts sakta upp innefrån
Men så säg mig VARFÖR?
 
 
 
Idag på svenskan så skulle vi skriva dikter.
Vi fick ett häfte med olika dikter för att få inspiration, detta var vad jag kom fram till.
 
Dikter tycker jag är väldigt deppiga, men ändå något jag gillar..
 
Min dikt är ju såklart utifrån min sjukdom vilket gör att  detta är rakt ifrån mitt hjärta och något som jag faktiskt ofta funderar över..
 
Vi hade 50 minuters svenska lektion och inte från dom 10 sista minuteran kom jag fram till min dikt, trots att den va så kort så tog de ett tag att komma fram till.
 
 
 
 
 
 
 
#1 / / I S A B E L L A W L :

Förlåt för ett sent svar!

Svar: Åh, tack så mycket, vad kul att du tyckte om den! ♡