/ 5 saker du kanske inte viste om mig! /

5 SAKER DU KANSKE INTE VISTE OM MIG - NÄR JAG VAR MINDRE

Tänkte köra en "5 saker du kanske inte viste om mig" variant fast jag kör i olika delar, denna delen kommer då handla om när jag va mindre.
 
 
~ När jag va mindre va min idol Carola Häggkvist, jag kunde alla hennes låtar och "dans steg" ~
 
~ När jag va mindre älskade jag "Rädda Willy" filmerna och hade då den här späckhuggaren willy som min låtsas vän. Blev jätte arg om någon trampade eller satt sig på han men dom förstod ju självklart inte va jag menade..Jag blev för övrigt väldigt ledsen när jag fick se på nyheterna att späckhuggaren som  varit med i filmerna hade dött, började gråta och trodde nyheterna ljög~
 
~ Jag gillade väldigt "spännande, overkliga" filmer när jag va liten och såklart skulle jag då fastna för HAJEN filmerna vilket relaterade till att jag verken gilla att bada men även att jag va rädd att de skulle komma upp hajar ur toaletten. Beck var också en av favoriterna!~
 
~ Jag va galen i makrill på burk med tomatsås och kunde äta de tillsammans med min katt Lalla när ingen tittade på.
Potatis var också något jag åt i mängder!
 
~ När jag va mindre så va jag väldigt liten pga min sjukdom (och är fortfarande) så när min bror gick och bar på mig så kunde folk fråga var han hade köpt den söta lilla dockan ~
 
 
 
#1 / / Elin:

vad gör du ikväll?